ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
про надання телекомунікаційних послуг

Товариство з обмеженою відповідальністю «Ю АЙ ПІ», яка діє на підставі статуту, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, 40528256 (надалі - Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж), керуючись ст. 633, ст. 641, ст. 644 Цивільного Кодексу України, публікує даний публічний договір про надання телекомунікаційних послуг (надалі - Договір), що є офіційною пропозицією (офертою) будь-якій особі укласти Договір.

1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

1.1. Терміни, що використовуються в цьому Договорі мають значення, наведені нижче. Інші терміни, що не визначені в цьому Договорі, мають значення, передбачені в чинному законодавстві України. Терміни, значення яких не визначено законодавством України використовуються у загальновживаному значенні.

Абонентна плата — фіксований щомісячний платіж за телекомунікаційні послуги, що надаються Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж протягом розрахункового періоду

Автоматизована система обліку спожитих послуг (білінгова система) — програмно-апаратний комплекс, призначений для кількісного обліку наданих телекомунікаційних послуг, а також здійснення розрахунків їхньої вартості згідно з діючими на момент надання телекомунікаційних послуг тарифами за кожним особовим рахунком Абонента.

Інтернет — всесвітня інформаційна система загального доступу, яка логічно зв'язана глобальним адресним простором та базується на Інтернет-протоколі, визначеному міжнародними стандартами.

Кінцеве обладнання — обладнання, призначене для з'єднання з пунктом закінчення телекомунікаційної мережі з метою забезпечення доступу до телекомунікаційних послуг (комп'ютер, модем, телеприймач тощо), із вбудованим мережевим інтерфейсом Ethernet, або модулем розширення для встановлення мережевого інтерфейсу.

Особовий рахунок Абонента — форма обліку індивідуальних для кожного Абонента відомостей, що відображає надходження платежів Абонента і витрачання цих коштів на оплату Послуг за цим Договором.

Підключення (відключення) кінцевого обладнання — з'єднання (від'єднання) кінцевого обладнання або абонентського вводу до (від) телекомунікаційної мережі.

Телекомунікаційні Послуги – основна телекомунікаційна послуга з доступу до Інтернет, та/або додаткові послуги, пов'язані із наданням послуг з доступу до Інтернет, які надаються Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж Споживачу у відповідності до Договору та діючих Тарифів/Тарифних планів.

Послуга з доступу до Інтернет - забезпечення можливості з'єднання кінцевого обладнання споживача з Інтернетом;

Припинення надання послуг - остаточне припинення постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж споживачеві послуг внаслідок припинення дії чи зміни умов договору в частині скорочення переліку послуг, а також у випадках, встановлених законом;

Пункт закінчення телекомунікаційної мережі — місце стику (з'єднання) телекомунікаційної мережі та кінцевого обладнання.

Розрахунковий період — проміжок часу з першого по останнє число календарного місяця.

Тариф — документ, в якому наведено перелік послуг та встановлені розміри грошової винагороди за їх надання. Тарифи в частині переліку послуг, які надаються за цим Договором і відповідних винагород, є невід'ємною частиною Договору, та оприлюднюються на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж.

Тарифний план - сукупність пропозицій, запропонованих Споживачеві Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж, щодо вартості, умов та обсягу надання певних телекомунікаційних послуг, правила їх застосування, способи розрахунків, особливості тарифікації, та інша інформацію, які затверджуються Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж самостійно, та оприлюднюються на Сайті;

IP-адреса — унікальний (статичний чи динамічний) ідентифікатор кінцевого обладнання Абонента, який надається Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж та однозначно ідентифікує кінцеве обладнання Абонента в мережі.

МАС-адреса — унікальний ідентифікатор мережевого пристрою Абонента (мережева карта, інший пристрій)

2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Ю АЙ ПІ» включена в Реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій за № 2624 як Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж.

2.2. Цей Договір розроблений у відповідності до чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про телекомунікації», «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295, «Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг», затверджених рішенням НКРЗІ від 29.11.2012 №624, Цивільного кодексу України, Закону України «Про захист прав споживачів», інших актів законодавства.

2.3. Цей Договір регулює відносини з приводу надання Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж Послуг Споживачам.

2.4. Цей Договір є Публічним договором в розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України і має відповідну юридичну силу.

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж надає Споживачу телекомунікаційні Послуги за умови технічної можливості у Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж, а Споживач зобов'язується своєчасно їх оплачувати відповідно до умов Договору та вимог законодавства.

4. ПОРЯДОК УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ

4.1. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж, на обумовлених умовах цього Публічного договору та із застосуванням встановлених Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж Тарифів, які оприлюднені на Сайті та/або розміщені у доступних для клієнтів місцях надання Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж послуг, звертається до всіх бажаючих із пропозицією укласти цей Договір надання телекомунікаційних послуг.

4.2. У разі відповіді Споживача, якому адресована пропозиція укласти цей Договір, про її прийняття (акцепт), Договір вважається погодженим та укладеним Сторонами без підписання письмового примірника Договору.

4.3. Моментом укладення Договору є момент одержання Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж від Споживача повного та безумовного акцепту пропозиції Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж на укладання цього Договору.

4.4. Повний та безумовний акцепт пропозиції Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж на укладання цього Договору, відповідно до ст. 205, ст. 642 Цивільного кодексу України, полягає в здійсненні Споживачем наступних конклюдентних дій, які засвідчують його бажання укласти Договір:

4.4.1. замовлення телекомунікаційних Послуг у Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж;

4.4.2. та/або внесення Споживачем платежу або його частини за замовлені телекомунікаційні Послуги Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж.

4.5. Споживач, здійснивши дії зазначені у п.4.3 Договору, вважається уважно ознайомленим, повно та безумовно згодним з умовами цього Договору.

4.6. Для замовлення телекомунікаційних Послуг Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж, Споживач повідомляє Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж обрані телекомунікаційні Послуги/Тарифні плани, а також повідомляє Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж дані, необхідні для надання обраних телекомунікаційних Послуг, одним з наступних способів:

4.6.1. за номером телефону, що міститься на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж;

4.6.2. шляхом заповнення електронної заявки та надіслання її в електронному вигляді Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж, відповідно до вказівок, що містяться на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж;

4.6.4. шляхом заповнення Анкети – заяви;

4.6.5. шляхом оформлення Акту замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання.

4.7. Акцептування Договору відбувається в цілому, Абонент не може запропонувати Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж свої умови Договору.

5. УМОВИ ПІДКЛЮЧЕННЯ ТА ПОЧАТКУ НАДАННЯ ПОСЛУГ

5.1. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж надає Абоненту послуги за умов технічної можливості у Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж надання таких послуг.

5.2. Умови надання послуг:

5.3. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж, після виконання Абонентом вимог п. 5.2. Договору, організовує канал зв’язку та виконує наступні роботи:

5.4. Підключення до мережі телекомунікаційних послуг не включає прокладку кабелю по приміщенню Абонента. Все устаткування, пристрої та матеріали використані для підключення Абонента до мережі телекомунікаційних послуг (окрім кабелю, який проводиться по приміщенню Абонента), являються власністю Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж.

5.5. В приміщенні Абонента монтажно-кабельні роботи проводяться працівниками Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж у попередньо погоджений з Абонентом день, як правило, за його безпосередньої присутності, при цьому кабель проводиться шляхом стандартного кабелевводу (звичайний отвір над дверима, проте його місце може бути змінене проектом будинку і/або приміщення та відповідно обиратися) Якщо даний отвір не дозволяє зробити прокладку кабелю (заблокований будь-чим), то майстер-кабельник визначить, де буде пробурений отвір діаметром 10 мм для прокладки кабелю. Для прокладання кабелю свердляться отвори в приміщенні Абонента в місці визначеному Абонентом (за умови наявності технічної можливості) При цьому Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж не несе відповідальності за можливі наслідки свердління в приміщенні Абонента (попадання в труби, електропроводку і тому подібне) Кінцівка кабелю обтискається з’єднувачем, подальше косметичне опорядження та роботи з прокладання кабелю Абонент здійснює самостійно. Проведення не передбачених цим пунктом Договору монтажно-кабельних робіт або внесення з ініціативи Абонента змін до проведених монтажно-кабельних робіт здійснюється за додаткову оплату згідно Тарифам.

6. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

6.1. Послуги поділяються на основні та додаткові.

6.2. До основних відносяться:

6.3. До додаткових відносяться:

6.4. Параметри послуг (основні технічні характеристики послуг: швидкість та обсяги передачі інформації — для послуг широкосмугового доступу та Інтернету) визначаються умовами Тарифів.

6.5. Пошкодження кабелю на території Абонента усувається за рахунок Абонента, пошкодження кабелю за межами території Абонента усуваються за рахунок Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж.

6.6. IP-адреса та МАС-адреса Абонента є основою для його ідентифікації в мережі. Також інструментом ідентифікації є сторінка персональної статистики на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж з кнопкою відключення послуги доступу до мережі Інтернет в момент часу, коли Абоненту не потрібен Інтернет. Використання цього засобу є обов’язковим.

6.7. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж надає послугу з доступу до мережі Інтернет Абонентові за часовою схемою 24/7/365. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту оплати всіх платежів відповідно до Договору, виконує всі необхідні дії задля надання послугами Абонентом.

6.8. Перерва в наданні послуги допускається на час технічного обслуговування і ремонту обладнання та ліній зв’язку. Проведення технічного обслуговування і ремонту здійснюється в години найменшого навантаження мережі. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж має право тимчасово припиняти надання послуг для проведення регламентно-профілактичних робіт, інформація щодо яких розміщується (оприлюднюється) на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж не менше ніж за одну добу до початку їх проведення.

6.9. Абонент доручає Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж, а Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж зобов’язаний вести облік обсягу та вартості наданих послуг, своєчасності і повноти платежів за їх споживання. Вищезазначений облік здійснюється автоматизованою системою обліку спожитих послуг (білінгом) Абонент погоджується, що до такої автоматизованої системи обліку спожитих послуг буде включено відомості про Абонента, які буде надано ним Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж при укладенні та виконанні Договору.

6.10. На підставі Акту замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж відкриває Абоненту персональний Особовий рахунок (ОР), номер якого унікальний. На ОР Абонента враховуються обсяги наданих Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж телекомунікаційних послуг, а також всі платежі Абонента. Особовий рахунок є єдиним джерелом інформації про об’єм спожитих та оплачених Абонентом телекомунікаційних послуг під час тарифікації і вирішенні спірних питань.

6.11. Абонент через кінцеве обладнання отримує доступ до інформаційних ресурсів Інтернет та відповідних сервісів (електронної пошти, web) Ресурси зовнішнього каналу, що надаються Абоненту, обмежуються програмно-апаратними засобами Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж і не перевищують ресурсів, виділених на порту мережевого адаптера Абонента відповідно до вибраного тарифного плану.

6.12. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж припиняє доступ Абонента до телекомунікаційних послуг без попереднього попередження, при нульовому або від’ємному балансі Особового рахунка Абонента до моменту належного поповнення Особового рахунку Абонента (погашення заборгованості та внесення абонентної плати за поточний розрахунковий період) Відновлення надання послуг у випадках, зазначених в цьому пункті Договору, здійснюється Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж протягом однієї години, а у разі відсутності можливості, в строк, що не перевищує 2 (двох) робочих днів з моменту належного поповнення Особового рахунку Абонента.

6.13. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж має право припинити доступ Абонента до телекомунікаційних послуг, скоротити перелік телекомунікаційних послуг, а також відключення кінцевого обладнання Абонента від телекомунікаційної мережі, у випадку якщо Абонент безпосередньо брав участь або кінцеве обладнання (бездротовий адаптер), мережеві ідентифікатори Абонента було використано у діях, які Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж обґрунтовано вважає такими, що порушують правила й норми користування телекомунікаційними послугами, викладені в дійсному Договорі, або такими, що порушують вимоги Закону України «Про телекомунікації», Правил та вимоги законодавства України.

6.14. При виникненні технічних проблем, які ускладнюють або перешкоджають наданню Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж послуг Абоненту, якщо ці проблеми були пов’язані із проблемами в роботі або виходом з ладу обладнання Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж, Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж в розумний строк здійснює заходи щодо усунення зазначених проблем і відновлення нормального стану надання телекомунікаційних послуг.

6.15. Абонент має право тимчасово припинити надання послуг на загальний строк не більше 6 (шести) місяців протягом календарного року при відсутності заборгованості перед Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж. Абонент може тимчасово припинити надання послуг самостійно на сторінці персональної статистики на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж або шляхом звернення телефоном до абонентського відділу Центру обслуговування абонентів (за умови належної ідентифікації персональних даних) або на підставі письмової заяви Абонента, наданої до абонентського відділу Центру обслуговування абонентів Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж не менше ніж за 3 (три) робочих дні до дати тимчасового припинення надання послуг.

6.16. Абонент має право застосовувати власні засоби обліку обсягу отримання послуг за умови належного попереднього письмового повідомлення Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж, щодо реалізації такого свого права та у випадку наявності належних сертифікатів, що вимагаються чинним законодавством України та відповідають технічним та законним вимогам Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж щодо засобів обліку.

6.17. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж усуває пошкодження власних телекомунікаційних мереж та технічних засобів телекомунікацій протягом однієї доби з моменту письмового звернення Абонента про пошкодження (якщо такі пошкодження не потребують більш тривалого часу їх усунення)

6.18. Послуги (додаткові послуги) можуть надаватися за дистанційним замовленням Абонента за допомогою засобів зв’язку, на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж або іншим передбаченим чином за умови наявності технічної можливості у Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж та/або якщо це передбачено Тарифами.

6.19. Для забезпечення доступу до мережі Інтернет, Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж може надавати в користування Споживачу обладнання з зазначенням про це в Акті замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання, а також з зазначенням одиниць такого обладнання та його ознак, з визначенням вартості такого користування з додержанням наступного:

7. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ЕЛЕКТРОННИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ТА МЕРЕЖ

7.1. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж має право:

7.1.1. самостійно встановлювати Тарифи на послуги, що ним надаються, крім тих послуг, тарифи на які регулюються державою відповідно до законодавства України.

7.1.2. припиняти надання послуг з моменту виникнення нульового або від’ємного балансу на Особовому рахунку Абонента та/або скорочувати перелік послуг при наявності порушень умови цього Договору Абонентами або інших підстав відповідно до чинного законодавства України;

7.1.3. не підключати або відключати підключене до телекомунікаційної мережі кінцеве обладнання Абонента у разі відсутності документів про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій, а також в інших випадках, визначених законодавством;

7.1.4. проводити планові й позапланові роботи з технічного обслуговування з повним або частковим обмеженням у наданні телекомунікаційних послуг, з метою ремонту устаткування й ліній зв’язку, технічного обслуговування устаткування і його модернізації, з попереднім повідомленням Абонента шляхом розміщення інформації про планований строк і тривалість перерви на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж;

7.1.5. створювати та зберігати архіви з інформацією, що отримується в процесі користування Абонентом телекомунікаційними послугами й розкривати будь-які відомості, якщо це необхідно відповідно до законодавства України, за вимогами уповноважених державних установ, а також для нормального функціонування телекомунікаційних послуг або захисту Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж та інших Абонентів, якщо це не суперечить відповідним конституційним правам громадян та діючому законодавству. Вчинення таких дій стосується тільки адресації (доступності) і не означає порушення конфіденційності інформації Абонента;

7.1.6. на підставі даних Автоматизованої системи обліку спожитих телекомунікаційних послуг згідно з діючими тарифами проводити списання коштів з Особового рахунку Абонента;

7.1.7. якщо Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж виявить, що дані, які йому повідомив Абонент при укладенні Договору, є неправдивими або якщо виявиться, що власники приміщення, у якому здійснене підключення послуги не надавали своєї згоди на підключення послуги – Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це не менш, ніж за 7 (сім) календарних днів до дати розірвання Договору будь-яким доступним засобом зв’язку на власний вибір, зокрема, письмово, засобами електронної пошти, тощо.

7.1.8. інші права, передбачені законодавством України.

7.2 Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж зобов’язаний:

7.2.1. інформувати Абонента про перелік сертифікованого обладнання, яке можна підключати до телекомунікаційної мережі загального користування (на запит Абонента);

7.2.2. попереджувати Абонентів про можливе скорочення переліку послуг, тимчасове припинення або припинення надання послуг чи відключення їх кінцевого обладнання у випадках і порядку, передбачених Правилами та цим Договором;

7.2.3. вести облік обсягу та вартості наданих послуг за кожним видом окремо і забезпечувати його достовірність;

7.2.4. надавати послуги за встановленими значеннями показників якості (швидкості) відповідно до нормативних документів у сфері телекомунікацій, Договору;

7.2.5. забезпечувати правильність застосування Тарифів та своєчасність інформування Абонента про їх зміну;

7.2.6. надавати послуги в строки, передбачені Договором та законодавством;

7.2.7. направляти своїх працівників за викликом Абонента для усунення пошкоджень абонентського обладнання, виконання інших робіт у порядку та на умовах відповідно до Договору;

7.2.8. вживати відповідно до законодавства заходи з забезпечення конфіденційності інформації, що передається телекомунікаційними мережами, конфіденційності інформації про Абонента та послуги, які він отримав чи замовляв;

7.2.9. виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства України.

8. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ АБОНЕНТА

8.1. Абонент має право на:

8.1.1. своєчасне отримання замовлених послуг відповідно до умов Договору;

8.1.2. перерахунок абонентної плати за весь час пошкодження (аварії) телекомунікаційних мереж, що призвело до припинення надання телекомунікаційних послуг, у разі порушення Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж термінів усунення пошкоджень (аварії), що виникли не з вини Абонента;

8.1.3. дострокове розірвання Договору та/або відмову від послуг у порядку, встановленому Договором;

8.1.4. отримання від Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж відомостей щодо наданих послуг у порядку, встановленому законодавством;

8.1.5. безоплатне отримання від Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж рахунків за отримані послуги (у разі подання письмової заяви про виставлення таких рахунків);

8.1.6. повернення Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж невикористаної частки коштів у разі відмови від попередньо оплачених послуг у випадках і в порядку, визначених законодавством;

8.1.7. оскарження неправомірних дій Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж згідно із законодавством;

8.1.8. подання заяви про відкликання згоди на обробку його (Абонента) персональних даних виключно при одночасній відмові від надання всіх послуг Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж та розірванні Договору, в іншому випадку така заява вважається не поданою та не може бути задоволена. При поданні заяви про відкликання згоди на обробку персональних даних, такі дані продовжують зберігатися виключно в первинних документах, строк зберігання яких визначається законодавством та не може бути знищено достроково;

8.1.9. інші права, що не суперечать законодавству.

8.2. Абонент зобов’язується:

8.2.1. виконувати умови цього Договору, здійснювати оплату замовлених послуг у розмірах та в строки, встановлені Договором відповідно до законодавства;

8.2.2. надавати Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж достовірну інформацію, необхідну для укладення Договору;

8.2.3. письмово повідомляти Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж про зміну поштових або платіжних реквізитів, найменування та інших обов’язкових реквізитів, які були вказані Абонентом в Акті замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання або надані Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж в ході виконання Договору у строк не менш ніж протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту виникнення таких змін;

8.2.4. не допускати підключення кінцевого обладнання, яке не має документа про підтвердження відповідності;

8.2.5. не допускати використання кінцевого обладнання, зовнішнього бездротового адаптеру для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку, порушують громадський порядок та посягають на честь і гідність громадян;

8.2.6. не допускати на комерційній основі використання кінцевого обладнання, зовнішнього бездротового адаптеру та власних мережевих ідентифікаторів для надання телекомунікаційних послуг третім особам;

8.2.7. не фальсифікувати мережеві ідентифікатори, не використовувати неіснуючі мережеві ідентифікатори або такі, що належать іншим особам, не здійснювати підробку (дублювання) ідентифікатора кінцевого обладнання;

8.2.8. не допускати використання мережі Інтернет для розповсюдження матеріалів, що відносяться до порнографії, паплюжать людську гідність, пропагують насильство та екстремізм, розпалюють расову, національну або релігійну ворожнечу, переслідують хуліганські та шахрайські цілі;

8.2.9. не допускати пересилання, публікації, передавання, відтворення та розповсюдження будь-яким способом з використанням послуг програмне забезпечення, твори мистецтва та інші матеріали, повністю або частково захищені нормами законодавства про охорону авторського права та інтелектуальної власності, без дозволу власника або його уповноваженого представника;

8.2.10. утримувати у справному стані кінцеве обладнання та абонентську проводку в межах території відповідальності Абонента;

8.2.11. не допускати дій, що можуть створювати загрозу для безпеки експлуатації мереж телекомунікацій, підтримки цілісності та взаємодії мереж телекомунікацій, захисту інформаційної безпеки мереж телекомунікацій, ускладнювати чи унеможливлювати надання послуг іншим Абонентам;

8.2.12. повідомляти, у тому числі письмово, на запит Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж інформацію щодо кінцевого обладнання, яке використовується для отримання послуг;

8.2.13. не перешкоджати виконанню Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж робіт, пов’язаних з обстеженням кінцевого обладнання, що проводяться для перевірки якості надання послуг;

8.2.14. узгодити з власниками (співвласниками) приміщення, у якому буде здійснено підключення обладнання Абонента, проведення Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж кабелів та виконання підключення до послуг та нести відповідальність за це;

8.2.15. не втручатись у роботу телекомунікаційної мережі;

8.2.16. самостійно стежити за станом свого Особового рахунку, не допускати нульового або від’ємного розміру балансу особового рахунку. Стан особового рахунку Абонент контролює, використовуючи сторінку персональної статистики на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж;

8.2.17. забезпечити регулярний перегляд (не менше 1 разу на тиждень) вмісту своєї поштової скриньки, реквізити якої було надано Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж в Акті замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання та інформації розміщеної на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж;

8.2.18. виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства України.

9. ТАРИФИ НА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

9.1. Телекомунікаційні послуги надаються на умовах попередньої оплати.

9.2. Розрахунковим періодом є поточний календарний місяць.

9.3. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж самостійно встановлює Тарифи, Тарифні плани та визначає правила тарифікації. Тарифи, Тарифні плани, встановлені Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж, включають податок на додану вартість та інші обов’язкові збори (платежі), що діють на території України.

9.4. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж встановлює та пропонує на вибір Споживача Тарифи на окремі Послуги та/або Тарифні плани на визначений перелік (пакет) Послуг, а також строк їх дії.

9.5. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж має право вносити зміни в Тарифи, Тарифні плани, які він встановлює самостійно. У цьому разі, Провайдер, не пізніше ніж за сім календарних днів до їх зміни, здійснює:

9.6. У межах різних Тарифних планів, залежно від переліку (пакету) та обсягу Послуг, Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж може встановлювати різні Тарифи на однакові Послуги.

9.7. Абонент для отримання послуг сплачує Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж:

9.8. Розрахунки за Послуги здійснюються першого числа кожного календарного місяця відповідно до Тарифів шляхом списання коштів з Особового рахунку Споживача.

9.9. Зарахування коштів на Особовий рахунок Абонента здійснюється Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж на підставі проведених оплат Споживачем у формі безготівкових платежів в національній валюті на рахунок Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж через банківські установи, платіжні термінали або з використанням інших платіжних засобів та/або платіжних систем, що представлені на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж або безпосередньо в місцях надання послуг Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж. Датою оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж, якщо способом оплати не передбачено інше.

9.10. За час, протягом якого телекомунікаційні послуги не надавалися з вини абонента, абонентна плата нараховується в повному обсязі.

9.11. У випадку, якщо до початку наступного розрахункового періоду Абонент не здійснить належного поповнення Особового рахунку така поведінка Абонента вважається згодою на нарахування оплати за резервування порту телекомунікаційного обладнання відповідно до Тарифів Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж і Абонент визнають юридичну чинність зазначеного у дійсному пункті способу волевиявлення.

9.12. Споживач самостійно відповідає за правильність і своєчасність зроблених ним платежів та контроль стану Особового рахунку шляхом відвідування сторінки Особистого Кабінету або шляхом звернення до Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж іншим чином.

9.13. Споживач може 1 (один) раз протягом розрахункового періоду змінити поточні Тарифи за якими надаються Послуги на інші, що будуть діяти в наступному розрахунковому періоду. Зміна Тарифів за якими надаються Послуги здійснюється самостійно Абонентом на сторінці персональної статистики на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж або шляхом звернення телефоном чи на підставі письмової заяви Абонента до Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж не менше ніж за 3 (три) робочих дні до початку нового розрахункового періоду та запроваджується з першого числа наступного за поточним розрахункового періоду.

9.14. Повернення Абоненту коштів у разі ненадання послуг, відмови від попередньо оплачених телекомунікаційних послуг, надання послуг неналежної якості, або надання послуг, які Споживач не замовляв та в інших випадках, визначених законодавством здійснюється на підставі письмової заяви, засвідченої особистим підписом Споживача.

10. СКОРОЧЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ, ТИМЧАСОВЕ ПРИПИНЕННЯ АБО ПРИПИНЕННЯ ЇХ НАДАННЯ

10.1. Скорочення переліку телекомунікаційних Послуг, тимчасове припинення або припинення їх надання може здійснюватися за ініціативою Споживача або Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж у випадках та порядку визначених у «Правилах надання та отримання телекомунікаційних послуг», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295, цьому Договорі та інших актів законодавства.

10.2. Тимчасове припинення надання послуг може здійснюватися за ініціативою Споживача на термін до 30 (тридцяти) календарних днів з початку наступного розрахункового періоду. Наступне Тимчасове припинення надання Послуг може бути замовлене Споживачем не раніше 120 календарних днів з останнього дня попереднього тимчасового припинення надання Послуг, що здійснювалось за ініціативою Споживача.

10.3. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж здійснює тимчасове припинення надання послуг за заявою Споживача на строк, зазначений у заяві, з дотриманням строків визначених у п.10.2 цього Договору.

10.4. Тимчасове припинення надання Послуг за ініціативою Споживача оплачується за Тарифами, встановлених Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж.

10.5. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж може тимчасово припиняти надання послуг з власної ініціативи в разі:

10.6. Тимчасове припинення надання послуг за ініціативою Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж здійснюється до усунення причин, що призвели до цього.

10.7. Після погашення Споживачем заборгованості з оплати послуг, надання яких тимчасово припинено, Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж протягом однієї години, а у разі відсутності можливості в строк, що не перевищує двох робочих днів після погашення заборгованості, відновлює надання Послуг.

10.8. Для прискорення відновлення надання Послуг Споживач може особисто повідомити Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж про проведену оплату, зазначивши місце, дату, суму сплачених коштів і номер розрахункового документа.

10.9. За час, протягом якого Послуги не надавалися з вини абонента, а саме, у випадках передбачених підпунктами a), b), e), f) пункту 10.5, абонентна плата нараховується в повному обсязі. При цьому Споживач не звільняється від оплати Послуг Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж в повному обсязі згідно із обраними Тарифами, Тарифним планом та/або замовленими додатковими Послугами за повний розрахунковий період в якому відбулося тимчасове припинення надання телекомунікаційних послуг з вини абонента.

10.10. У разі тимчасового припинення надання послуг у випадках, передбачених підпунктами c) і d) пункту 10.5 , абонентна плата не нараховується.

11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

11.1. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж та Споживач несуть відповідальність за порушення умов цього Договору відповідно до цього Договору та норм законодавства України.

11.2. У випадку несвоєчасної оплати замовлених послуг Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж має право вживати до Абонента такі заходи:

11.3. У випадку використання Абонентом на комерційній основі свого кінцевого обладнання для надання телекомунікаційних послуг третім особам Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж має право скоротити перелік послуг або припинити їх надання.

11.4. У випадку несанкціонованої зміни Абонентом (без письмового погодження з Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж) власних мережевих реквізитів Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж має право: нараховувати штраф у розмірі 200,00 гривень за кожен такий випадок; та/або скоротити перелік послуг або припиняти їх надання.

11.5. Сплата Абонентом пені, штрафу та правомірне припинення чи скорочення Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж переліку послуг не звільняє Абонента від обов’язку оплатити надані йому надані послуги.

11.6. У разі виявлення пошкодження телекомунікаційної мережі, що сталося з вини Абонента, усі витрати Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж на усунення пошкодження, а також відшкодування інших збитків (у тому числі не отриманий прибуток) покладаються на Абонента.

11.7. Абонент приймає на себе всю відповідальність за наслідки несвоєчасного ознайомлення зі змінами положень цього Договору та умов Тарифів. Відсутність технічної можливості для надання послуг не є підставою для подання Абонентом Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж будь-яких претензій та позовів.

11.8. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж не несе відповідальності перед Абонентом за ненадання або неналежне надання послуг у разі: використання Абонентом кінцевого обладнання, яке не відповідає вимогам законодавства, є несумісним з мережею Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж, або порушення вимог інструкції виробника з використання кінцевого обладнання; несанкціонованого втручання у роботу телекомунікаційних мереж, пошкодження лінії зв’язку або абонентської проводки, викрадення або пошкодження зловмисниками телекомунікаційного обладнання; вини Абонента в інших випадках, встановлених законом.

11.9. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж не несе відповідальність перед третіми особами у разі виникнення у таких осіб претензій або позовних вимог, пов’язаних із нанесенням їм будь-яких втрат або збитків Абонентом, внаслідок використання Абонентом послуг чи неможливості їх використання. Абонент несе відповідальність перед третіми особами у разі виникнення у таких осіб претензій або позовних вимог, пов’язаних із нанесенням їм шкоди Абонентом, здійсненої за допомогою використанням Абонентом послуг Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж.

11.10. Відповідальність і ризики, пов’язані із використанням інформаційних ресурсів мережі Інтернет, несе Абонент. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж не дає ніяких гарантій щодо будь-яких товарів, інформації і послуг, що поставляються або надаються через мережу Інтернет та не несе відповідальності: за будь-які витрати або збитки, які прямо або опосередковано зазнав Абонент внаслідок використання інформаційних ресурсів мережі Інтернет; за втрати і збитки, що виникли через несанкціонований доступ третіх осіб до ресурсів Абонента; за збиток, нанесений Абонентові в результаті дії програмних продуктів, отриманих Абонентом за допомогою послуги; за прямий або непрямий збиток, заподіяний Абонентові в результаті використання або неможливості використання послуги; за якість послуги — у випадках використання Абонентом несертифікованого устаткування, програмного забезпечення, а також при неправильному налаштуванні Абонентом програмного забезпечення і устаткування.

11.11. Оскільки Інтернет є добровільним об’єднанням різних мереж, Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж не несе відповідальності за нормальне функціонування і доступність окремих сегментів мережі Інтернет. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж не несе відповідальності за затримки, перебої або погіршення якості при наданні послуги, які виникають з причин, що знаходяться поза сферою контролю Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж, зокрема пошкодження задіяних в наданні послуги обладнання та комунікацій, недоступність серверів, що знаходяться не під адмініструванням Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж, обмеження швидкості адміністраторами серверів, що не є власністю Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж і таке інше.

11.12. Абонент приймає на себе всю відповідальність за наслідки порушення ним норм законодавства про охорону авторського права та інтелектуальної власності.

11.13. Жодна із сторін не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов даного Договору, якщо це спричинено невідворотними діями за обставин непереборної сили, про які сторони не могли знати заздалегідь або не могли їх передбачити. До таких обставин відносяться: пожежа, повінь, землетрус, цунамі, смерч, ураган, тайфун, зсуви, селеві потоки, снігові лавини, виверження вулканів та інші природні катаклізми, війни, революції, державні перевороти, страйки, диверсійні та терористичні акти, пограбування, аварії в системі енергозабезпечення та зв’язку, зміни законодавства, дії державних органів та їх посадових осіб, якщо ці обставини безпосередньо впливають на виконання даного Договору, а їх виникнення юридично засвідчені. Протягом цього часу сторони не мають взаємних претензій і кожна зі сторін приймає на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.

12. ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

12.1. Захист прав споживачів здійснюється відповідно до Законів України «Про захист прав споживачів», «Про телекомунікації», «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295, інших актів законодавства.

12.2. Споживач має право відповідно до законодавства подавати Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мережі звернення (заяви, скарги, пропозиції) щодо надання та отримання послуг.

12.3. Звернення може бути усним чи письмовим.

12.4. Усне звернення викладається Споживачем на особистому прийомі в Центрі обслуговування абонентів або за допомогою засобів телефонного зв’язку.

12.5. Письмове звернення надсилається поштою або передається Споживачем особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку

12.6. У зверненні Споживача щодо ненадання чи неналежного надання послуг зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання Споживача, дата, час, умови, за яких споживач намагався отримати Послугу, результат її отримання, номер чи інший мережевий ідентифікатор кінцевого обладнання або адреса за якою отримуються телекомунікаційні Послуги.

12.7. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж здійснює розгляд звернень Споживача у порядок і строк визначені Законом України «Про звернення громадян».

12.8. Звернення Споживача, щодо ненадання чи неналежного надання послуг, приймаються протягом 6 (шести) місяців з моменту виникнення підстав для звернення. Звернення, пред’явлені після закінчення зазначених строків, Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж не розглядаються.

13. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СУПЕРЕЧОК

13.1. Суперечності між Сторонами подаються на розгляд судових органів України за встановленою підвідомчістю та підсудністю відповідно до діючого процесуального законодавства України.

14. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ПРИПИНЕННЯ ЙОГО ДІЇ

14.1. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж та Абонент розуміють, що відповідно до частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України вони можуть встановити підстави для розірвання цього Договору в односторонньому порядку. У зв’язку з цим Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж та Абонент погоджуються, що у випадку, якщо Абонент не здійснить належного поповнення свого Особового рахунку протягом трьох розрахункових періодів починаючи з періоду, в якому було тимчасово припинено надання послуг, Договір вважається достроково припиненим (розірваним) на дату, яка припадає на останній день останнього із зазначених розрахункових періодів. У такому випадку вважається, що Договір розірваний за ініціативою Абонента. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж і Абонент визнають юридичну чинність зазначеного у дійсному пункті способу волевиявлення.

14.2. У випадку припинення дії Договору, якщо на Особовому рахунку Абонента залишилися невикористані кошти, Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж на підставі письмової заяви, засвідченої особистим підписом Абонента, виплачує залишок коштів протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання заяви.

14.3. Припинення надання послуг та/або розірвання Договору не звільняє Абонента від оплати вже отриманих послуг та погашення заборгованості перед Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж.

14.4. Договір набуває чинності з дати його розміщення на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж та є чинним до дати розміщення (оприлюднення) на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж заяви про його відкликання в цілому чи в частині або внесення змін до Договору.

14.5. В ході його виконання в даний Договір можуть вноситися з ініціативи Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж зміни та доповнення, які підлягають офіційному оприлюдненні шляхом розміщення таких змін (публікації) не менше ніж за 10 (десять) календарних днів до їх введення в дію: на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж.

14.6. При незгоді з будь-якими змінами до умов цього Договору, зміною Тарифів або призначенням нових платежів в доповнення до вже існуючих, Абонент повинен припинити отримання послуг, письмово повідомивши про це Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж. Якщо Абонент по закінченню 10 (десяти) денного терміну з моменту оприлюднення (розміщення) на Сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж продовжує користуватись послугами, Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж вправі вважати, що Абонент згоден із внесеними змінами та/або доповненнями. Постачальник електронних комунікаційних послуг та мереж і Абонент визнають юридичну чинність зазначеного у дійсному пункті Договору способу волевиявлення.

14.7. Припинення (розірвання) Договору можливе з ініціативою Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж у випадку виникнення обставин, що унеможливлюють надання послуг, порушення Абонентом будь-якого без виключення зобов’язань згідно з цим Договором шляхом направлення відповідного письмового повідомлення Абоненту за адресом, вказаним у Акті замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання, за 10 (десять) календарних днів до дати припинення (розірвання)

14.8. Припинення дії (розірвання) Договору можливе за ініціативою Абонента на підставі письмового звернення до Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати початку припинення дії Договору. У випадках, передбачених цим Договором, Абонент зобов’язаний у визначений строк також сплатити Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж фактично понесені ним витрати за надані послуги.

14.9. Якщо одне або декілька положень даного Договору будуть визнані судом, який має відповідні повноваження, незаконними, недійсними або неможливими до застосування, то такі положення ніяким чином не впливають на законність, дійсність та можливість застосування всіх та будь-яких інших положень даного Договору і тоді Договір повинен вважатися дійсним, як ніби такі незаконні, недійсні або неможливі до застосування положення ніколи не існували. При цьому сторони погоджуються докласти максимальних зусиль, та в дусі доброї волі здійснити необхідні зміни до Договору, щоб відобразити початкові наміри сторін цього Договору.

15. ІНШІ УМОВИ

15.1. Якщо в цьому Договорі не передбачено інше, будь-яке повідомлення або документ, які передаються однією особою іншій згідно з цим Договором, повинні передаватися на адреси, зазначені в цьому Договорі, або в Акті замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання, і вважаються прийнятими у випадку відправлення поштою, коли воно доставлено на вказану адресу, або через 5 (п’ять) календарних днів після його відправки поштою з оплаченою доставкою в конверті, на вказану адресу.

15.2. Повідомлення або документ, які передаються Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж, вступають в силу лише після їх отримання Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж, та виключно у випадку, якщо вони безпосередньо адресовані Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж.

15.3. При укладенні даного Договору на виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про захист персональних даних» Абонент, як суб’єкт персональних даних, дає свій добровільний та однозначний дозвіл на вчинення Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж, як володільцем бази персональних даних «Абоненти», в тому числі працівниками Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж, відповідно до їхніх професійних чи службових, або трудових обов’язків, всіх дій, які відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» є обробкою його персональних даних у відповідності до сформульованої мети їх обробки.

15.4. Метою обробки наданих Абонентом даних є забезпечення реалізації адміністративно-правових, цивільно-правових, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та аудиту, відносин у сфері телекомунікаційних послуг.

15.5. Персональні дані Абонента не використовуються Постачальником електронних комунікаційних послуг та мереж для оприлюднення у телефонних довідниках, у тому числі їх електронних версіях та базах даних інформаційно-довідкових служб.

15.6. Для досягнення зазначеної мети обробки до бази персональних даних «Абоненти» можуть бути включені персональні дані Абонента: П.І.Б., дата народження, паспортні дані, РНОКПП/ ІНН, контактні ідентифікаційні дані (контактні телефони, адреси засобів електронного зв’язку), адреса реєстрації, адреса фактичного проживання, адреса надання телекомунікаційних послуг, реквізити банку в якому відкрито рахунок, і номер банківського рахунку; фіксацію та зберігання розмов та зображень (фото, відео), з’єднань в мережі Інтернет, мережеві ідентифікатори кінцевого обладнання.

15.7. Видалення персональних даних за зверненням Абонента є підставою для припинення дії Договору. В цьому випадку Договір припиняється з дати, зазначеної в повідомленні Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж.

15.8. Абонент надає згоду Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж на передачу (поширення) його персональних даних, що включені до бази персональних даних «Абоненти», виключно з метою із забезпечення зазначеної мети обробки, отримання телекомунікаційних послуг та здійснення розрахунків за телекомунікаційні послуги.

15.9. Доступ до персональних даних Абонента, що включені до бази персональних даних «Абоненти», третіх осіб дозволяється у випадках та порядку, передбаченому законодавством України. При укладенні цього Договору Абонент надає право Постачальнику електронних комунікаційних послуг та мереж на визначення порядку доступу третіх осіб до його персональних даних, що включені до бази персональних даних «Абоненти».

15.10. Абонент не вимагає здійснення повідомлення про передачу своїх персональних даних, що включені до бази персональних даних «Абоненти», якщо така передача (поширення) відбувається виключно із забезпеченням зазначеної мети обробки, забезпечення отримання телекомунікаційних послуг та здійснення розрахунків за телекомунікаційні послуги.

15.11. Абонент погоджується з тим, що надає згоду Постачальника електронних комунікаційних послуг та мереж на здійснення розсилання йому SMS – повідомлень та/або e-mail повідомлень стосовно надання послуг, в тому числі щодо заборгованості, акцій, пропозицій та іншого.

16. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ЕЛЕКТРОННИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ТА МЕРЕЖ:

Назва: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ю АЙ ПІ»

Місцезнаходження: 08140, Київська обл., Бучанський район, село Білогородка,
ВУЛИЦЯ Михайла Величка 10Б офіс 22

ЄДРПОУ: 40528256

Розрахунковий рахунок: UA693220010000026004700000378
в УНІВЕРСАЛ БАНК , 322001