ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР №1/1_2021 від 28.01.2021
про надання телекомунікаційних послуг

Фізична особа-підприємець КАЛІНІЧЕНКО ЄВГЕН ВІТАЛІЙОВИЧ, який діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 2 339 000 0000 029563 від 06.03.2020 р. (надалі - Провайдер), керуючись ст. 633, ст. 641, ст. 644 Цивільного Кодексу України, публікує даний публічний договір про надання телекомунікаційних послуг (надалі - Договір), що є офіційною пропозицією (офертою) будь-якій особі укласти Договір.

1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

1.1. Терміни, що використовуються в цьому Договорі мають значення, наведені нижче. Інші терміни, що не визначені в цьому Договорі, мають значення, передбачені в чинному законодавстві України. Терміни, значення яких не визначено законодавством України використовуються у загальновживаному значенні.

Абонентна плата — фіксований щомісячний платіж за телекомунікаційні послуги, що надаються Провайдером протягом розрахункового періоду

Автоматизована система обліку спожитих послуг (білінгова система) — програмно-апаратний комплекс, призначений для кількісного обліку наданих телекомунікаційних послуг, а також здійснення розрахунків їхньої вартості згідно з діючими на момент надання телекомунікаційних послуг тарифами за кожним особовим рахунком Абонента.

Інтернет — всесвітня інформаційна система загального доступу, яка логічно зв’язана глобальним адресним простором та базується на Інтернет-протоколі, визначеному міжнародними стандартами.

Кінцеве обладнання — обладнання, призначене для з’єднання з пунктом закінчення телекомунікаційної мережі з метою забезпечення доступу до телекомунікаційних послуг (комп’ютер, модем, телеприймач тощо), із вбудованим мережевим інтерфейсом Ethernet, або модулем розширення для встановлення мережевого інтерфейсу.

Особовий рахунок Абонента — форма обліку індивідуальних для кожного Абонента відомостей, що відображає надходження платежів Абонента і витрачання цих коштів на оплату Послуг за цим Договором. Підключення (відключення) кінцевого обладнання — з’єднання (від’єднання) кінцевого обладнання або абонентського вводу до (від) телекомунікаційної мережі.

Телекомунікаційні Послуги – основна телекомунікаційна послуга з доступу до Інтернет, та/або додаткові послуги, пов’язані із наданням послуг з доступу до Інтернет, які надаються Провайдером Споживачу у відповідності до Договору та діючих Тарифів/Тарифних планів.

Послуга з доступу до Інтернет - забезпечення можливості з’єднання кінцевого обладнання споживача з Інтернетом;

Припинення надання послуг - остаточне припинення оператором, провайдером надання споживачеві послуг внаслідок припинення дії чи зміни умов договору в частині скорочення переліку послуг, а також у випадках, встановлених законом;

Пункт закінчення телекомунікаційної мережі — місце стику (з’єднання) телекомунікаційної мережі та кінцевого обладнання. Розрахунковий період — проміжок часу з першого по останнє число календарного місяця.

Тариф — документ, в якому наведено перелік послуг та встановлені розміри грошової винагороди за їх надання. Тарифи в частині переліку послуг, які надаються за цим Договором і відповідних винагород, є невід’ємною частиною Договору, та оприлюднюються на Сайті Провайдера.

Тарифний план - сукупність пропозицій, запропонованих Споживачеві Провайдером, щодо вартості, умов та обсягу надання певних телекомунікаційних послуг, правила їх застосування, способи розрахунків, особливості тарифікації, та інша інформацію, які затверджуються Провайдером самостійно, та оприлюднюються на Сайті Провайдера;

IP-адреса — унікальний (статичний чи динамічний) ідентифікатор кінцевого обладнання Абонента, який надається Провайдером та однозначно ідентифікує кінцеве обладнання Абонента в мережі.

МАС-адреса — унікальний ідентифікатор мережевого пристрою Абонента (мережева карта, інший пристрій)

2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Фізична особа-підприємець КАЛІНІЧЕНКО ЄВГЕН ВІТАЛІЙОВИЧ включений в Реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій за № 1189 як провайдер телекомунікацій з правом надання послуг проводового доступу до Інтернету споживачам.

2.2. Цей Договір розроблений у відповідності до чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про телекомунікації», «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295, «Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг», затверджених рішенням НКРЗІ від 29.11.2012 №624, Цивільного кодексу України, Закону України «Про захист прав споживачів», інших актів законодавства.

2.3. Цей Договір регулює відносини з приводу надання Провайдером телекомунікаційних Послуг Споживачам.

2.4. Цей Договір є Публічним договором в розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України і має відповідну юридичну силу.

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Провайдер надає Споживачу телекомунікаційні Послуги за умови технічної можливості у Провайдера, а Споживач зобов’язується своєчасно їх оплачувати відповідно до умов Договору та вимог законодавства.

4. ПОРЯДОК УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ

4.1. Провайдер, на обумовлених умовах цього Публічного договору та із застосуванням встановлених Провайдером Тарифів, які оприлюднені на Сайті Провайдера та/або розміщені у доступних для клієнтів місцях надання Провайдером послуг, звертається до всіх бажаючих із пропозицією укласти цей Договір надання телекомунікаційних послуг.

4.2. У разі відповіді Споживача, якому адресована пропозиція укласти цей Договір, про її прийняття (акцепт), Договір вважається погодженим та укладеним Сторонами без підписання письмового примірника Договору.

4.3. Моментом укладення Договору є момент одержання Провайдером від Споживача повного та безумовного акцепту пропозиції Провайдера на укладання цього Договору.

4.4. Повний та безумовний акцепт пропозиції Провайдера на укладання цього Договору, відповідно до ст. 205, ст. 642 Цивільного кодексу України, полягає в здійсненні Споживачем наступних конклюдентних дій, які засвідчують його бажання укласти Договір:

a.) замовлення телекомунікаційних Послуг у Провайдера;

b.) та/або внесення Споживачем платежу або його частини за замовлені телекомунікаційні Послуги Провайдера.

4.5. Споживач, здійснивши дії зазначені у п.4.3 Договору, вважається уважно ознайомленим, повно та безумовно згодним з умовами цього Договору.

4.6. Для замовлення телекомунікаційних Послуг Провайдера, Споживач повідомляє Провайдеру обрані телекомунікаційні Послуги/Тарифні плани, а також повідомляє Провайдеру дані, необхідні для надання обраних телекомунікаційних Послуг, одним з наступних способів:

a) за номером телефону, що міститься на Сайті Провайдера;

b) шляхом заповнення електронної заявки та надіслання її в електронному вигляді Провайдеру, відповідно до вказівок, що містяться на Сайті Провайдера;

c) шляхом заповнення Анкети – заяви;

d) шляхом оформлення Акту замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання.

4.7. Акцептування Договору відбувається в цілому, Абонент не може запропонувати Провайдеру свої умови Договору.

5. УМОВИ ПІДКЛЮЧЕННЯ ТА ПОЧАТКУ НАДАННЯ ПОСЛУГ

5.1. Провайдер надає Абоненту послуги за умов технічної можливості у Провайдера надання таких послуг.

5.2. Умови надання послуг:

a) знаходження Абонента в зоні дії послуги і використання для доступу до послуги налаштованого устаткування та програмного забезпечення Абонента;

b) ознайомлення Абонента з умовами Договору та його акцептування шляхом передбаченому п. 4.4. Договору порядку;

c) внесення Абонентом платежу за надання доступу (підключення) до обладнання Провайдера;

d) внесення Абонентом місячної абонентної плати згідно з обраним Тарифом та/ або оплати замовлених додаткових послуг (за наявності таких)

5.3. Провайдер, після виконання Абонентом вимог п. 5.2. Договору, організовує канал зв’язку та виконує наступні роботи:

a) проведення монтажно-кабельних робіт від порту Провайдера до порту Абонента;

b) активація порту мережевого обладнання Провайдера;

c) відкриття Провайдером Абоненту Особового рахунку в білінговій системі та активація Тарифу Абонента.

5.4. Підключення до мережі телекомунікаційних послуг не включає прокладку кабелю по приміщенню Абонента. Все устаткування, пристрої та матеріали використані для підключення Абонента до мережі телекомунікаційних послуг (окрім кабелю, який проводиться по приміщенню Абонента), являються власністю Провайдера.

5.5. В приміщенні Абонента монтажно-кабельні роботи проводяться працівниками Провайдера у попередньо погоджений з Абонентом день, як правило, за його безпосередньої присутності, при цьому кабель проводиться шляхом стандартного кабелевводу (звичайний отвір над дверима, проте його місце може бути змінене проектом будинку і/або приміщення та відповідно обиратися) Якщо даний отвір не дозволяє зробити прокладку кабелю (заблокований будь-чим), то майстер-кабельник визначить, де буде пробурений отвір діаметром 10 мм для прокладки кабелю. Для прокладання кабелю свердляться отвори в приміщенні Абонента в місці визначеному Абонентом (за умови наявності технічної можливості) При цьому Провайдер не несе відповідальності за можливі наслідки свердління в приміщенні Абонента (попадання в труби, електропроводку і тому подібне) Кінцівка кабелю обтискається з’єднувачем, подальше косметичне опорядження та роботи з прокладання кабелю Абонент здійснює самостійно. Проведення не передбачених цим пунктом Договору монтажно-кабельних робіт або внесення з ініціативи Абонента змін до проведених монтажно-кабельних робіт здійснюється за додаткову оплату згідно Тарифам.

6. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

6.1. Послуги поділяються на основні та додаткові.

6.2. До основних відносяться:

a) підключення кінцевого обладнання до пункту закінчення телекомунікаційної мережі;

b) надання ідентифікатора для мережевого обладнання Абонента;

c) послуга з постійного доступу до мережі Інтернет.

6.3. До додаткових відносяться:

a) налагодження кінцевого обладнання до того виду телекомунікаційної послуги, до якої забезпечується доступ;

b) заміна, ремонт або монтаж (демонтаж) абонентського вводу;

c) інші послуги, що може надавати Провайдер Абоненту в межах цього Договору.

6.4. Параметри послуг (основні технічні характеристики послуг: швидкість та обсяги передачі інформації — для послуг широкосмугового доступу та Інтернету) визначаються умовами Тарифів.

6.5. Пошкодження кабелю на території Абонента усувається за рахунок Абонента, пошкодження кабелю за межами території Абонента усуваються за рахунок Провайдера.

6.6. IP-адреса та МАС-адреса Абонента є основою для його ідентифікації в мережі. Також інструментом ідентифікації є сторінка персональної статистики на Сайті Провайдера з кнопкою відключення послуги доступу до мережі Інтернет в момент часу, коли Абоненту не потрібен Інтернет. Використання цього засобу є обов’язковим.

6.7. Провайдер надає послугу з доступу до мережі Інтернет Абонентові за часовою схемою 24/7/365. Провайдер протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту оплати всіх платежів відповідно до Договору, виконує всі необхідні дії задля надання послугами Абонентом.

6.8. Перерва в наданні послуги допускається на час технічного обслуговування і ремонту обладнання та ліній зв’язку. Проведення технічного обслуговування і ремонту здійснюється в години найменшого навантаження мережі. Провайдер має право тимчасово припиняти надання послуг для проведення регламентно-профілактичних робіт, інформація щодо яких розміщується (оприлюднюється) на Сайті Провайдера не менше ніж за одну добу до початку їх проведення.

6.9. Абонент доручає Провайдеру, а Провайдер зобов’язаний вести облік обсягу та вартості наданих послуг, своєчасності і повноти платежів за їх споживання. Вищезазначений облік здійснюється автоматизованою системою обліку спожитих послуг (білінгом) Абонент погоджується, що до такої автоматизованої системи обліку спожитих послуг буде включено відомості про Абонента, які буде надано ним Провайдеру при укладенні та виконанні Договору.

6.10. На підставі Акту замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання Провайдер відкриває Абоненту персональний Особовий рахунок (ОР), номер якого унікальний. На ОР Абонента враховуються обсяги наданих Провайдером телекомунікаційних послуг, а також всі платежі Абонента. Особовий рахунок є єдиним джерелом інформації про об’єм спожитих та оплачених Абонентом телекомунікаційних послуг під час тарифікації і вирішенні спірних питань.

6.11. Абонент через кінцеве обладнання отримує доступ до інформаційних ресурсів Інтернет та відповідних сервісів (електронної пошти, web) Ресурси зовнішнього каналу, що надаються Абоненту, обмежуються програмно-апаратними засобами Провайдера і не перевищують ресурсів, виділених на порту мережевого адаптера Абонента відповідно до вибраного тарифного плану.

6.12. Провайдер припиняє доступ Абонента до телекомунікаційних послуг без попереднього попередження, при нульовому або від’ємному балансі Особового рахунка Абонента до моменту належного поповнення Особового рахунку Абонента (погашення заборгованості та внесення абонентної плати за поточний розрахунковий період) Відновлення надання послуг у випадках, зазначених в цьому пункті Договору, здійснюється Провайдером протягом однієї години, а у разі відсутності можливості, в строк, що не перевищує 2 (двох) робочих днів з моменту належного поповнення Особового рахунку Абонента.

6.13. Провайдер має право припинити доступ Абонента до телекомунікаційних послуг, скоротити перелік телекомунікаційних послуг, а також відключення кінцевого обладнання Абонента від телекомунікаційної мережі, у випадку якщо Абонент безпосередньо брав участь або кінцеве обладнання (бездротовий адаптер), мережеві ідентифікатори Абонента було використано у діях, які Провайдер обґрунтовано вважає такими, що порушують правила й норми користування телекомунікаційними послугами, викладені в дійсному Договорі, або такими, що порушують вимоги Закону України «Про телекомунікації», Правил та вимоги законодавства України.

6.14. При виникненні технічних проблем, які ускладнюють або перешкоджають наданню Провайдером послуг Абоненту, якщо ці проблеми були пов’язані із проблемами в роботі або виходом з ладу обладнання Провайдера, Провайдер в розумний строк здійснює заходи щодо усунення зазначених проблем і відновлення нормального стану надання телекомунікаційних послуг.

6.15. Абонент має право тимчасово припинити надання послуг на загальний строк не більше 6 (шести) місяців протягом календарного року при відсутності заборгованості перед Провайдером. Абонент може тимчасово припинити надання послуг самостійно на сторінці персональної статистики на Сайті Провайдера або шляхом звернення телефоном до абонентського відділу Центру обслуговування абонентів (за умови належної ідентифікації персональних даних) або на підставі письмової заяви Абонента, наданої до абонентського відділу Центру обслуговування абонентів Провайдера не менше ніж за 3 (три) робочих дні до дати тимчасового припинення надання послуг.

6.16. Абонент має право застосовувати власні засоби обліку обсягу отримання послуг за умови належного попереднього письмового повідомлення Провайдера щодо реалізації такого свого права та у випадку наявності належних сертифікатів, що вимагаються чинним законодавством України та відповідають технічним та законним вимогам Провайдера щодо засобів обліку.

6.17. Провайдер усуває пошкодження власних телекомунікаційних мереж та технічних засобів телекомунікацій протягом однієї доби з моменту письмового звернення Абонента про пошкодження (якщо такі пошкодження не потребують більш тривалого часу їх усунення)

6.18. Послуги (додаткові послуги) можуть надаватися за дистанційним замовленням Абонента за допомогою засобів зв’язку, на Сайті Провайдера або іншим передбаченим чином за умови наявності технічної можливості у Провайдера та/або якщо це передбачено Тарифами.

6.19. Для забезпечення доступу до мережі Інтернет, Провайдер може надавати в користування Споживачу обладнання з зазначенням про це в Акті замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання, а також з зазначенням одиниць такого обладнання та його ознак, з визначенням вартості такого користування з додержанням наступного:

a) обладнання надається в користування при його наявності у Провайдера на строк користування послугами Провайдера відповідно до умов Договору, якщо інший строк не передбачено в Акті замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання;

b) абонент зобов’язується користуватися наданим йому обладнанням відповідно до його призначення, не передавати його третім особам, не псувати і не здійснювати будь-яких дій що можуть призвести до несправності обладнання;

c) при виявленні несправності обладнання Абонентом, Провайдер зобов’язується здійснити його ремонт або замінити його на справне, а Абонент зобов’язаний компенсувати вартість ремонту або заміни, якщо працівниками Провайдера виявлено, що несправність сталася внаслідок недбалого ставлення Абонента до наданого в користування обладнання та/або іншими діями або бездіяльністю Абонента;

d) при закінченні строку користування Абонент зобов’язаний повернути Провайдеру обладнання, прийняте відповідно до Акту замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання, в справному стані, в іншому випадку Абонент відшкодовує вартість обладнання зазначену в Акті замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання.

7. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ПРОВАЙДЕРА

7.1. Провайдер має право:

7.1.1. самостійно встановлювати Тарифи на послуги, що ним надаються, крім тих послуг, тарифи на які регулюються державою відповідно до законодавства України.

7.1.2. припиняти надання послуг з моменту виникнення нульового або від’ємного балансу на Особовому рахунку Абонента та/або скорочувати перелік послуг при наявності порушень умови цього Договору Абонентами або інших підстав відповідно до чинного законодавства України;

7.1.3. не підключати або відключати підключене до телекомунікаційної мережі кінцеве обладнання Абонента у разі відсутності документів про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій, а також в інших випадках, визначених законодавством;

7.1.4. проводити планові й позапланові роботи з технічного обслуговування з повним або частковим обмеженням у наданні телекомунікаційних послуг, з метою ремонту устаткування й ліній зв’язку, технічного обслуговування устаткування і його модернізації, з попереднім повідомленням Абонента шляхом розміщення інформації про планований строк і тривалість перерви на Сайті Провайдера;

7.1.5. створювати та зберігати архіви з інформацією, що отримується в процесі користування Абонентом телекомунікаційними послугами й розкривати будь-які відомості, якщо це необхідно відповідно до законодавства України, за вимогами уповноважених державних установ, а також для нормального функціонування телекомунікаційних послуг або захисту Провайдера та інших Абонентів, якщо це не суперечить відповідним конституційним правам громадян та діючому законодавству. Вчинення таких дій стосується тільки адресації (доступності) і не означає порушення конфіденційності інформації Абонента;

7.1.6. на підставі даних Автоматизованої системи обліку спожитих телекомунікаційних послуг згідно з діючими тарифами проводити списання коштів з Особового рахунку Абонента;

7.1.7. якщо Провайдер виявить, що дані, які йому повідомив Абонент при укладенні Договору, є неправдивими або якщо виявиться, що власники приміщення, у якому здійснене підключення послуги не надавали своєї згоди на підключення послуги – Провайдер має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це не менш, ніж за 7 (сім) календарних днів до дати розірвання Договору будь-яким доступним засобом зв’язку на власний вибір, зокрема, письмово, засобами електронної пошти, тощо.

7.1.8. інші права, передбачені законодавством України.

7.2. Провайдер зобов’язаний:

7.2.1. інформувати Абонента про перелік сертифікованого обладнання, яке можна підключати до телекомунікаційної мережі загального користування (на запит Абонента);

7.2.2. попереджувати Абонентів про можливе скорочення переліку послуг, тимчасове припинення або припинення надання послуг чи відключення їх кінцевого обладнання у випадках і порядку, передбачених Правилами та цим Договором;

7.2.3. вести облік обсягу та вартості наданих послуг за кожним видом окремо і забезпечувати його достовірність;

7.2.4. надавати послуги за встановленими значеннями показників якості (швидкості) відповідно до нормативних документів у сфері телекомунікацій, Договору;

7.2.5. забезпечувати правильність застосування Тарифів та своєчасність інформування Абонента про їх зміну;

7.2.6. надавати послуги в строки, передбачені Договором та законодавством;

7.2.7. направляти своїх працівників за викликом Абонента для усунення пошкоджень абонентського обладнання, виконання інших робіт у порядку та на умовах відповідно до Договору;

7.2.8. вживати відповідно до законодавства заходи з забезпечення конфіденційності інформації, що передається телекомунікаційними мережами, конфіденційності інформації про Абонента та послуги, які він отримав чи замовляв;

7.2.9. виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства України.

8. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ АБОНЕНТА

8.1. Абонент має право на:

8.1.1. своєчасне отримання замовлених послуг відповідно до умов Договору;

8.1.2. перерахунок абонентної плати за весь час пошкодження (аварії) телекомунікаційних мереж, що призвело до припинення надання телекомунікаційних послуг, у разі порушення Провайдером термінів усунення пошкоджень (аварії), що виникли не з вини Абонента;

8.1.3. дострокове розірвання Договору та/або відмову від послуг у порядку, встановленому Договором;

8.1.4. отримання від Провайдера відомостей щодо наданих послуг у порядку, встановленому законодавством;

8.1.5. безоплатне отримання від Провайдера рахунків за отримані послуги (у разі подання письмової заяви про виставлення таких рахунків);

8.1.6. повернення Провайдером невикористаної частки коштів у разі відмови від попередньо оплачених послуг у випадках і в порядку, визначених законодавством;

8.1.7. оскарження неправомірних дій Провайдера згідно із законодавством;

8.1.8. подання заяви про відкликання згоди на обробку його (Абонента) персональних даних виключно при одночасній відмові від надання всіх послуг Провайдера та розірванні Договору, в іншому випадку така заява вважається не поданою та не може бути задоволена. При поданні заяви про відкликання згоди на обробку персональних даних, такі дані продовжують зберігатися виключно в первинних документах, строк зберігання яких визначається законодавством та не може бути знищено достроково;

8.1.9. інші права, що не суперечать законодавству.

8.2. Абонент зобов’язується:

8.2.1. виконувати умови цього Договору, здійснювати оплату замовлених послуг у розмірах та в строки, встановлені Договором відповідно до законодавства;

8.2.2. надавати Провайдеру достовірну інформацію, необхідну для укладення Договору;

8.2.3. письмово повідомляти Провайдера про зміну поштових або платіжних реквізитів, найменування та інших обов’язкових реквізитів, які були вказані Абонентом в Акті замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання або надані Провайдеру в ході виконання Договору у строк не менш ніж протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту виникнення таких змін;

8.2.4. не допускати підключення кінцевого обладнання, яке не має документа про підтвердження відповідності;

8.2.5. не допускати використання кінцевого обладнання, зовнішнього бездротового адаптеру для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку, порушують громадський порядок та посягають на честь і гідність громадян;

8.2.6. не допускати на комерційній основі використання кінцевого обладнання, зовнішнього бездротового адаптеру та власних мережевих ідентифікаторів для надання телекомунікаційних послуг третім особам;

8.2.7. не фальсифікувати мережеві ідентифікатори, не використовувати неіснуючі мережеві ідентифікатори або такі, що належать іншим особам, не здійснювати підробку (дублювання) ідентифікатора кінцевого обладнання;

8.2.8. не допускати використання мережі Інтернет для розповсюдження матеріалів, що відносяться до порнографії, паплюжать людську гідність, пропагують насильство та екстремізм, розпалюють расову, національну або релігійну ворожнечу, переслідують хуліганські та шахрайські цілі;

8.2.9. не допускати пересилання, публікації, передавання, відтворення та розповсюдження будь-яким способом з використанням послуг програмне забезпечення, твори мистецтва та інші матеріали, повністю або частково захищені нормами законодавства про охорону авторського права та інтелектуальної власності, без дозволу власника або його уповноваженого представника;

8.2.10. утримувати у справному стані кінцеве обладнання та абонентську проводку в межах території відповідальності Абонента;

8.2.11. не допускати дій, що можуть створювати загрозу для безпеки експлуатації мереж телекомунікацій, підтримки цілісності та взаємодії мереж телекомунікацій, захисту інформаційної безпеки мереж телекомунікацій, ускладнювати чи унеможливлювати надання послуг іншим Абонентам;

8.2.12. повідомляти, у тому числі письмово, на запит Провайдера інформацію щодо кінцевого обладнання, яке використовується для отримання послуг;

8.2.13. не перешкоджати виконанню Провайдером робіт, пов’язаних з обстеженням кінцевого обладнання, що проводяться для перевірки якості надання послуг;

8.2.14. узгодити з власниками (співвласниками) приміщення, у якому буде здійснено підключення обладнання Абонента, проведення Провайдером кабелів та виконання підключення до послуг та нести відповідальність за це;

8.2.15. не втручатись у роботу телекомунікаційної мережі;

8.2.16. самостійно стежити за станом свого Особового рахунку, не допускати нульового або від’ємного розміру балансу особового рахунку. Стан особового рахунку Абонент контролює, використовуючи сторінку персональної статистики на Сайті Провайдера;

8.2.17. забезпечити регулярний перегляд (не менше 1 разу на тиждень) вмісту своєї поштової скриньки, реквізити якої було надано Провайдеру в Акті замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання та інформації розміщеної на Сайті Провайдера;

8.2.18. виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства України.

9. ТАРИФИ НА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

9.1. Телекомунікаційні послуги надаються на умовах попередньої оплати.

9.2. Розрахунковим періодом є поточний календарний місяць.

9.3. Провайдер самостійно встановлює Тарифи, Тарифні плани та визначає правила тарифікації. Тарифи, Тарифні плани, встановлені Провайдером, включають податок на додану вартість та інші обов’язкові збори (платежі), що діють на території України.

9.4. Провайдер встановлює Тарифи на окремі Послуги та/або Тарифні плани на визначений перелік (пакет) Послуг, а також строк їх дії.

9.5. Провайдер має право вносити зміни в Тарифи, Тарифні плани, які він встановлює самостійно. У цьому разі, Провайдер, не пізніше ніж за сім календарних днів до їх зміни, здійснює:

a) оприлюднення змінені Тарифи, Тарифні плани у засобах масової інформації та/або на своєму веб-сайті;

b) повідомлення Споживачів про зміну Тарифів, Тарифних планів на Послуги, що їм надаються.

9.6. У межах різних Тарифних планів, залежно від переліку (пакету) та обсягу Послуг, Провайдер може встановлювати різні Тарифи на однакові Послуги.

9.7. Абонент для отримання послуг сплачує Провайдеру:

a) авансовий платіж, що включає в себе оплату за наступний повний розрахунковий період вартості обраного Споживачем Тарифного плану та/або замовлених додаткових послуг, вказаних у переліку послуг, що розміщується на сторінці персональної статистики Споживача на Сайті Провайдера. Зазначений платіж підлягає обов’язковій сплаті незалежно від того, чи фактично реалізував Споживач своє право на користування послугою.

b) всі одноразові платежі, якщо такі необхідні для активації замовлених Послуг та/або Тарифних планів (в тому числі пов’язаних із повним погашенням заборгованості за попередні розрахункові періоди)

9.8. Розрахунки за Послуги здійснюються першого числа кожного календарного місяця відповідно до Тарифу GARAGE 100 мбіт/с – 600 грн/міс,ір адреса – 50 грн/міс

9.9. Зарахування коштів на Особовий рахунок Абонента здійснюється Провайдером на підставі проведених оплат Споживачем у формі безготівкових платежів в національній валюті на рахунок Провайдера через банківські установи, платіжні термінали або з використанням інших платіжних засобів та/або платіжних систем, що представлені на Сайті Провайдера або безпосередньо в місцях надання послуг Провайдером. Датою оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Провайдера, якщо способом оплати не передбачено інше.

9.10. За час, протягом якого телекомунікаційні послуги не надавалися з вини абонента, абонентна плата нараховується в повному обсязі.

9.11. У випадку, якщо до початку наступного розрахункового періоду Абонент не здійснить належного поповнення Особового рахунку така поведінка Абонента вважається згодою на нарахування оплати за резервування порту телекомунікаційного обладнання відповідно до Тарифів Провайдера. Провайдер і Абонент визнають юридичну чинність зазначеного у дійсному пункті способу волевиявлення.

9.12. Споживач самостійно відповідає за правильність і своєчасність зроблених ним платежів та контроль стану Особового рахунку шляхом відвідування сторінки Особистого Кабінету або шляхом звернення до Провайдера іншим чином.

9.13. Споживач може 1 (один) раз протягом розрахункового періоду змінити поточні Тарифи за якими надаються Послуги на інші, що будуть діяти в наступному розрахунковому періоду. Зміна Тарифів за якими надаються Послуги здійснюється самостійно Абонентом на сторінці персональної статистики на Сайті Провайдера або шляхом звернення телефоном чи на підставі письмової заяви Абонента до Провайдера не менше ніж за 3 (три) робочих дні до початку нового розрахункового періоду та запроваджується з першого числа наступного за поточним розрахункового періоду.

9.14. Повернення Абоненту коштів у разі ненадання послуг, відмови від попередньо оплачених телекомунікаційних послуг, надання послуг неналежної якості, або надання послуг, які Споживач не замовляв та в інших випадках, визначених законодавством здійснюється на підставі письмової заяви, засвідченої особистим підписом Споживача.

10. СКОРОЧЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ, ТИМЧАСОВЕ ПРИПИНЕННЯ АБО ПРИПИНЕННЯ ЇХ НАДАННЯ

10.1. Скорочення переліку телекомунікаційних Послуг, тимчасове припинення або припинення їх надання може здійснюватися за ініціативою Споживача або Провайдера у випадках та порядку визначених у «Правилах надання та отримання телекомунікаційних послуг», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295, цьому Договорі та інших актів законодавства.

10.2. Тимчасове припинення надання послуг може здійснюватися за ініціативою Споживача на термін до 30 (тридцяти) календарних днів з початку наступного розрахункового періоду. Наступне Тимчасове припинення надання Послуг може бути замовлене Споживачем не раніше 120 календарних днів з останнього дня попереднього тимчасового припинення надання Послуг, що здійснювалось за ініціативою Споживача.

10.3. Провайдер здійснює тимчасове припинення надання послуг за заявою Споживача на строк, зазначений у заяві, з дотриманням строків визначених у п.10.2 цього Договору.

10.4. Тимчасове припинення надання Послуг за ініціативою Споживача оплачується за Тарифами, встановлених Провайдером.

10.5. Провайдер може тимчасово припиняти надання послуг з власної ініціативи в разі:

a) наявності заборгованості з оплати послуг понад строк чи суму, зазначені у договорі, відповідно до законодавства, а також закінчення коштів за передплачені послуги відповідно до законодавства та договору;

b) досягнення граничної суми коштів, зазначеної в Тарифі, Тарифному плані;

c) виконання ремонтних робіт з усунення пошкодження телекомунікаційних мереж, технічних засобів телекомунікацій, профілактичних, планових ремонтних або інших робіт, виконання яких унеможливлює надання Послуг;

d) виникнення стихійного лиха, надзвичайної ситуації, введення надзвичайного чи воєнного стану відповідно до законодавства;

e) виявлення несанкціонованого втручання Споживача в роботу та/або використання телекомунікаційних мереж або технічних засобів телекомунікацій Провайдера;

f) встановлення факту розсилання споживачем спаму (на строк, визначений договором);

10.6. Тимчасове припинення надання послуг за ініціативою Провайдера здійснюється до усунення причин, що призвели до цього.

10.7. Після погашення Споживачем заборгованості з оплати послуг, надання яких тимчасово припинено, Провайдер протягом однієї години, а у разі відсутності можливості в строк, що не перевищує двох робочих днів після погашення заборгованості, відновлює надання Послуг.

10.8. Для прискорення відновлення надання Послуг Споживач може особисто повідомити Провайдера про проведену оплату, зазначивши місце, дату, суму сплачених коштів і номер розрахункового документа.

10.9. За час, протягом якого Послуги не надавалися з вини абонента, а саме, у випадках передбачених підпунктами a), b), e), f) пункту 10.5, абонентна плата нараховується в повному обсязі. При цьому Споживач не звільняється від оплати Послуг Провайдера в повному обсязі згідно із обраними Тарифами, Тарифним планом та/або замовленими додатковими Послугами за повний розрахунковий період в якому відбулося тимчасове припинення надання телекомунікаційних послуг з вини абонента.

10.10. У разі тимчасового припинення надання послуг у випадках, передбачених підпунктами c) і d) пункту 10.5 , абонентна плата не нараховується.

11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

11.1. Провайдер та Споживач несуть відповідальність за порушення умов цього Договору відповідно до цього Договору та норм законодавства України.

11.2. У випадку несвоєчасної оплати замовлених послуг Провайдер має право вживати до Абонента такі заходи:

a) нараховувати пеню за кожний день порушення строку оплати, яка обчислюється від вартості неоплачених послуг у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який нараховується пеня;

b) скоротити перелік послуг або тимчасово припинити їх надання, відповідно до умов Договору.

11.3. У випадку використання Абонентом на комерційній основі свого кінцевого обладнання для надання телекомунікаційних послуг третім особам Провайдер має право скоротити перелік послуг або припинити їх надання.

11.4. У випадку несанкціонованої зміни Абонентом (без письмового погодження з Провайдером) власних мережевих реквізитів Провайдер має право: нараховувати штраф у розмірі 200,00 гривень за кожен такий випадок; та/або скоротити перелік послуг або припиняти їх надання.

11.5. Сплата Абонентом пені, штрафу та правомірне припинення чи скорочення Провайдером переліку послуг не звільняє Абонента від обов’язку оплатити надані йому надані послуги.

11.6. У разі виявлення пошкодження телекомунікаційної мережі, що сталося з вини Абонента, усі витрати Провайдера на усунення пошкодження, а також відшкодування інших збитків (у тому числі не отриманий прибуток) покладаються на Абонента.

11.7. Абонент приймає на себе всю відповідальність за наслідки несвоєчасного ознайомлення зі змінами положень цього Договору та умов Тарифів. Відсутність технічної можливості для надання послуг не є підставою для подання Абонентом Провайдеру будь-яких претензій та позовів.

11.8. Провайдер не несе відповідальності перед Абонентом за ненадання або неналежне надання послуг у разі: використання Абонентом кінцевого обладнання, яке не відповідає вимогам законодавства, є несумісним з мережею Провайдера, або порушення вимог інструкції виробника з використання кінцевого обладнання; несанкціонованого втручання у роботу телекомунікаційних мереж, пошкодження лінії зв’язку або абонентської проводки, викрадення або пошкодження зловмисниками телекомунікаційного обладнання; вини Абонента в інших випадках, встановлених законом.

11.9. Провайдер не несе відповідальність перед третіми особами у разі виникнення у таких осіб претензій або позовних вимог, пов’язаних із нанесенням їм будь-яких втрат або збитків Абонентом, внаслідок використання Абонентом послуг Провайдера чи неможливості їх використання. Абонент несе відповідальність перед третіми особами у разі виникнення у таких осіб претензій або позовних вимог, пов’язаних із нанесенням їм шкоди Абонентом, здійсненої за допомогою використанням Абонентом послуг Провайдера.

11.10. Відповідальність і ризики, пов’язані із використанням інформаційних ресурсів мережі Інтернет, несе Абонент. Провайдер не дає ніяких гарантій щодо будь-яких товарів, інформації і послуг, що поставляються або надаються через мережу Інтернет та не несе відповідальності: за будь-які витрати або збитки, які прямо або опосередковано зазнав Абонент внаслідок використання інформаційних ресурсів мережі Інтернет; за втрати і збитки, що виникли через несанкціонований доступ третіх осіб до ресурсів Абонента; за збиток, нанесений Абонентові в результаті дії програмних продуктів, отриманих Абонентом за допомогою послуги; за прямий або непрямий збиток, заподіяний Абонентові в результаті використання або неможливості використання послуги; за якість послуги — у випадках використання Абонентом несертифікованого устаткування, програмного забезпечення, а також при неправильному налаштуванні Абонентом програмного забезпечення і устаткування.

11.11. Оскільки Інтернет є добровільним об’єднанням різних мереж, Провайдер не несе відповідальності за нормальне функціонування і доступність окремих сегментів мережі Інтернет. Провайдер не несе відповідальності за затримки, перебої або погіршення якості при наданні послуги, які виникають з причин, що знаходяться поза сферою контролю Провайдера, зокрема пошкодження задіяних в наданні послуги обладнання та комунікацій, недоступність серверів, що знаходяться не під адмініструванням Провайдера, обмеження швидкості адміністраторами серверів, що не є власністю Провайдера і таке інше.

11.12. Абонент приймає на себе всю відповідальність за наслідки порушення ним норм законодавства про охорону авторського права та інтелектуальної власності.

11.13. Жодна із сторін не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов даного Договору, якщо це спричинено невідворотними діями за обставин непереборної сили, про які сторони не могли знати заздалегідь або не могли їх передбачити. До таких обставин відносяться: пожежа, повінь, землетрус, цунамі, смерч, ураган, тайфун, зсуви, селеві потоки, снігові лавини, виверження вулканів та інші природні катаклізми, війни, революції, державні перевороти, страйки, диверсійні та терористичні акти, пограбування, аварії в системі енергозабезпечення та зв’язку, зміни законодавства, дії державних органів та їх посадових осіб, якщо ці обставини безпосередньо впливають на виконання даного Договору, а їх виникнення юридично засвідчені. Протягом цього часу сторони не мають взаємних претензій і кожна зі сторін приймає на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.

12. ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

12.1. Захист прав споживачів здійснюється відповідно до Законів України «Про захист прав споживачів», «Про телекомунікації», «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295, інших актів законодавства.

12.2. Споживач має право відповідно до законодавства подавати Провайдерові звернення (заяви, скарги, пропозиції) щодо надання та отримання послуг.

12.3. Звернення може бути усним чи письмовим.

12.4. Усне звернення викладається Споживачем на особистому прийомі в Центрі обслуговування абонентів або за допомогою засобів телефонного зв’язку.

12.5. Письмове звернення надсилається поштою або передається Споживачем особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку

12.6. У зверненні Споживача щодо ненадання чи неналежного надання послуг зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання Споживача, дата, час, умови, за яких споживач намагався отримати Послугу, результат її отримання, номер чи інший мережевий ідентифікатор кінцевого обладнання або адреса за якою отримуються телекомунікаційні Послуги.

12.7. Провайдер здійснює розгляд звернень Споживача у порядок і строк визначені Законом України «Про звернення громадян».

12.8. Звернення Споживача, щодо ненадання чи неналежного надання послуг, приймаються протягом 6 (шести) місяців з моменту виникнення підстав для звернення. Звернення, пред’явлені після закінчення зазначених строків, Провайдером не розглядаються.

13. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СУПЕРЕЧОК

13.1. Суперечності між Сторонами подаються на розгляд судових органів України за встановленою підвідомчістю та підсудністю відповідно до діючого процесуального законодавства України.

14. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ПРИПИНЕННЯ ЙОГО ДІЇ

14.1. Провайдер та Абонент розуміють, що відповідно до частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України вони можуть встановити підстави для розірвання цього Договору в односторонньому порядку. У зв’язку з цим Провайдер та Абонент погоджуються, що у випадку, якщо Абонент не здійснить належного поповнення свого Особового рахунку протягом трьох розрахункових періодів починаючи з періоду, в якому було тимчасово припинено надання послуг, Договір вважається достроково припиненим (розірваним) на дату, яка припадає на останній день останнього із зазначених розрахункових періодів. У такому випадку вважається, що Договір розірваний за ініціативою Абонента. Провайдер і Абонент визнають юридичну чинність зазначеного у дійсному пункті способу волевиявлення.

14.2. У випадку припинення дії Договору, якщо на Особовому рахунку Абонента залишилися невикористані кошти, Провайдер на підставі письмової заяви, засвідченої особистим підписом Абонента, виплачує залишок коштів протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання заяви.

14.3. Припинення надання послуг та/або розірвання Договору не звільняє Абонента від оплати вже отриманих послуг та погашення заборгованості перед Провайдером.

14.4. Договір набуває чинності з дати його розміщення на Сайті Провайдера та є чинним до дати розміщення (оприлюднення) на Сайті Провайдера заяви про його відкликання в цілому чи в частині або внесення змін до Договору.

14.5. В ході його виконання в даний Договір можуть вноситися з ініціативи Провайдера зміни та доповнення, які підлягають офіційному оприлюдненні шляхом розміщення таких змін (публікації) не менше ніж за 10 (десять) календарних днів до їх введення в дію: на Сайті Провайдера.

14.6. При незгоді з будь-якими змінами до умов цього Договору, зміною Тарифів або призначенням нових платежів в доповнення до вже існуючих, Абонент повинен припинити отримання послуг, письмово повідомивши про це Провайдера. Якщо Абонент по закінченню 10 (десяти) денного терміну з моменту оприлюднення (розміщення) на Сайті Провайдера продовжує користуватись послугами, Провайдер вправі вважати, що Абонент згоден із внесеними змінами та/або доповненнями. Провайдер і Абонент визнають юридичну чинність зазначеного у дійсному пункті Договору способу волевиявлення.

14.7. Припинення (розірвання) Договору можливе з ініціативою Провайдера у випадку виникнення обставин, що унеможливлюють надання послуг, порушення Абонентом будь-якого без виключення зобов’язань згідно з цим Договором шляхом направлення відповідного письмового повідомлення Абоненту за адресом, вказаним у Акті замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання, за 10 (десять) календарних днів до дати припинення (розірвання)

14.8. Припинення дії (розірвання) Договору можливе за ініціативою Абонента на підставі письмового звернення до Провайдера не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати початку припинення дії Договору. У випадках, передбачених цим Договором, Абонент зобов’язаний у визначений строк також сплатити Провайдеру фактично понесені ним витрати за надані послуги.

14.9. Якщо одне або декілька положень даного Договору будуть визнані судом, який має відповідні повноваження, незаконними, недійсними або неможливими до застосування, то такі положення ніяким чином не впливають на законність, дійсність та можливість застосування всіх та будь-яких інших положень даного Договору і тоді Договір повинен вважатися дійсним, як ніби такі незаконні, недійсні або неможливі до застосування положення ніколи не існували. При цьому сторони погоджуються докласти максимальних зусиль, та в дусі доброї волі здійснити необхідні зміни до Договору, щоб відобразити початкові наміри сторін цього Договору.

15. ІНШІ УМОВИ

15.1. Якщо в цьому Договорі не передбачено інше, будь-яке повідомлення або документ, які передаються однією особою іншій згідно з цим Договором, повинні передаватися на адреси, зазначені в цьому Договорі, або в Акті замовлених телекомунікаційних послуг та обладнання, і вважаються прийнятими у випадку відправлення поштою, коли воно доставлено на вказану адресу, або через 5 (п’ять) календарних днів після його відправки поштою з оплаченою доставкою в конверті, на вказану адресу.

15.2. Повідомлення або документ, які передаються Провайдеру, вступають в силу лише після їх отримання Провайдером, та виключно у випадку, якщо вони безпосередньо адресовані Провайдеру.

15.3. При укладенні даного Договору на виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про захист персональних даних» Абонент, як суб’єкт персональних даних, дає свій добровільний та однозначний дозвіл на вчинення Провайдером, як володільцем бази персональних даних «Абоненти», в тому числі працівниками Провайдером, відповідно до їхніх професійних чи службових, або трудових обов’язків, всіх дій, які відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» є обробкою його персональних даних у відповідності до сформульованої мети їх обробки.

15.4. Метою обробки наданих Абонентом даних є забезпечення реалізації адміністративно-правових, цивільно-правових, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та аудиту, відносин у сфері телекомунікаційних послуг.

15.5. Персональні дані Абонента не використовуються Провайдером для оприлюднення у телефонних довідниках, у тому числі їх електронних версіях та базах даних інформаційно-довідкових служб.

15.6. Для досягнення зазначеної мети обробки до бази персональних даних «Абоненти» можуть бути включені персональні дані Абонента: П.І.Б., дата народження, паспортні дані, РНОКПП/ ІНН, контактні ідентифікаційні дані (контактні телефони, адреси засобів електронного зв’язку), адреса реєстрації, адреса фактичного проживання, адреса надання телекомунікаційних послуг, реквізити банку в якому відкрито рахунок, і номер банківського рахунку; фіксацію та зберігання розмов та зображень (фото, відео), з’єднань в мережі Інтернет, мережеві ідентифікатори кінцевого обладнання.

15.7. Видалення персональних даних за зверненням Абонента є підставою для припинення дії Договору. В цьому випадку Договір припиняється з дати, зазначеної в повідомленні Провайдера.

15.8. Абонент надає згоду Провайдеру на передачу (поширення) його персональних даних, що включені до бази персональних даних «Абоненти», виключно з метою із забезпечення зазначеної мети обробки, отримання телекомунікаційних послуг та здійснення розрахунків за телекомунікаційні послуги.

15.9. Доступ до персональних даних Абонента, що включені до бази персональних даних «Абоненти», третіх осіб дозволяється у випадках та порядку, передбаченому законодавством України. При укладенні цього Договору Абонент надає право Провайдеру на визначення порядку доступу третіх осіб до його персональних даних, що включені до бази персональних даних «Абоненти».

15.10. Абонент не вимагає здійснення повідомлення про передачу своїх персональних даних, що включені до бази персональних даних «Абоненти», якщо така передача (поширення) відбувається виключно із забезпеченням зазначеної мети обробки, забезпечення отримання телекомунікаційних послуг та здійснення розрахунків за телекомунікаційні послуги.

15.11. Абонент погоджується з тим, що надає згоду Провайдеру на здійснення розсилання йому SMS – повідомлень та/або e-mail повідомлень стосовно надання послуг, в тому числі щодо заборгованості, акцій, пропозицій та іншого.

16. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ПРОВАЙДЕРА:

Назва: Фізична особа-підприємець КАЛІНІЧЕНКО ЄВГЕН ВІТАЛІЙОВИЧ

Місцезнаходження: 08140, Київська обл., Києво-Святошинський район,
село Білогородка, ВУЛИЦЯ СОСНІНИХ, будинок 3

РНОКПП/ІПН: 3044006754

Розрахунковий рахунок: UA26305299 00000 26007040106670
в банку ФІЛІЯ "ГОЛОВНЕ РЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", МФО 321842