Іноді, при заблокованому Інтернеті, виникають труднощі при оплаті в особистому кабінеті якщо банківська карта випущена іншим банком ніж Приватбанк. При підтвердженні оплати може йти перенаправлення на сторінку Вашого банку до якої у Вас немає доступу через заблокований Інтернету. В даному випадки рекомендуємо:
1. Поповнювати рахунок до блокування Інтернет;
2. Скористатися кредитом, отримати доступ в Інтернет на три дні і за цей час оплатити абонплату. Не активуйте, будь ласка, кредит якщо не плануєте вносити абонплату в поточному місяці - це не вигідно Вам. У випадки несплати кредиту протягом трьох днів, доступ в Інтернет буде заблокований, а з Вашого особистого рахунку будуть повернуті кошти в розмірі отриманого кредиту, тобто списана абонплата за поточний місяць;
3. Спробувати зайти в особистий кабінет з іншого інтернету (наприклад мобільний) і спробувати провести оплату.

З повагою, адміністрація UIP.