Іноді, при заблокованому Інтернеті, виникають труднощі при оплаті в особистому кабінеті якщо банківська карта випущена іншим банком ніж Приватбанк. При підтвердженні оплати може йти перенаправлення на сторінку Вашого банку до якої у Вас немає доступу через заблокований Інтернету. В даному випадки рекомендуємо:
1. Поповнювати рахунок до блокування Інтернет;
2. Скористатися кредитом, отримати доступ в Інтернет на три дні і за цей час оплатити абонплату. Не активуйте, будь ласка, кредит якщо не плануєте вносити абонплату в поточному місяці - це не вигідно Вам. У випадки несплати кредиту протягом трьох днів, доступ в Інтернет буде заблокований, а з Вашого особистого рахунку будуть повернуті кошти в розмірі отриманого кредиту, тобто списана абонплата за поточний місяць;
3. Спробувати зайти в особистий кабінет з іншого інтернету (наприклад мобільний) і спробувати провести оплату.

З повагою, адміністрація UIP.

Наша Компанія орієнтована на користувачів з різних сіл Києво-Святошинського району, тому, для зручності, ми пропонуємо кілька варіантів оплати, з яких абонент може вибрати найбільш зручний для себе.
Ми працюємо на умовах передоплати.
Яким способом ви можете сплатити послугу:


1) Оплата через сайт http://www.uip.net.ua/
2) Оплата через Приват24
3) Термінали Приватбанку
4) Каса будь-якого банку

Дякуємо Вам за те, що Ви з нами! UIP

Відео- інструкція внесення абонплати на особистий рахунок:

https://www.facebook.com/ProviderUIP/videos/114431886119951/  - через сайт www.uip.net.ua

https://www.facebook.com/ProviderUIP/videos/245626702780327/ -  Приват24

Шановні абоненти, звертаємо Вашу увагу, що з 1 квітня 2018 року вступають в дію нові тарифи, з якими ви зможете ознайомитись у вкладці Інтернет. Однак є можливість зберегти діючи тарифи на певний час, оплативши одразу пів року, чи рік. Нагадуємо, що оплативши 5 місяців Ви отримуєте 1 місяц безкоштовно, відповідно 10 - отримаєте 2 місяці безкоштовно.