Особистий кабінет
НОВИНИ
 АКЦІЯ! ﷯Для участі в акції необхідно запропонувати вашому другу, який ще не підключений до мережі «UIP optic» приєднатися до числа абонентів нашої мережі. Ви можете порадити найкращий для його потреб тарифний план інтернету. Потенційний клієнт подає заявку на підключення до мережі «UIP optic», використовуючи будь-який зручний спосіб: по телефону або заповнивши електронну форму на сайті. При реєстрації заявки клієнт повинен повідомити, що він підключається за рекомендацією свого друга, який вже є абонентом мережі «UIP optic». При цьому необхідно вказати адресу підключення і ПІБ друга Після підключення і підтвердження факту оплати послуг, на Ваш рахунок відбувається автоматичне зарахування грошового бонусу в розмірі місячної абонплати. Це дозволить користуватися сплаченими послугами довше, тобто тривалість розрахункового періоду буде збільшена на один місяць. Кількість наведених друзів не обмежена. Більше друзів - більше бонусів.
ШАНОВНІ АБОНЕНТИ! ﷯Іноді, при заблокованому Інтернеті, виникають труднощі при оплаті в особистому кабінеті якщо банківська карта випущена іншим банком ніж Приватбанк. При підтвердженні оплати може йти перенаправлення на сторінку Вашого банку до якої у Вас немає доступу через заблокований Інтернету. В даному випадки рекомендуємо: 1. Поповнювати рахунок до блокування Інтернет; 2. Скористатися кредитом, отримати доступ в Інтернет на три дні і за цей час оплатити абонплату. Не активуйте, будь ласка, кредит якщо не плануєте вносити абонплату в поточному місяці - це не вигідно Вам. У випадки несплати кредиту протягом трьох днів, доступ в Інтернет буде заблокований, а з Вашого особистого рахунку будуть повернуті кошти в розмірі отриманого кредиту, тобто списана абонплата за поточний місяць; 3. Спробувати зайти в особистий кабінет з іншого інтернету (наприклад мобільний) і спробувати провести оплату. З повагою, адміністрація UIP.
﷯ з нас повсякчас натрапляє на таке явище, як перепади напруги в електромережі. В ідеальному випадку напруга в мережі повинна мати значення 220 В, частоту – 50 Гц. Державні галузеві стандарти допускають коливання напруги в мережі при нормальних умовах ± 5%, граничні коливання – до ± 10% від номінального значення. У реальності ці умови практично ніколи не виконуються. І не лише тому, що електромережі настільки недосконалі і мають дефекти. Об'єктивно, напруга в мережі залежить від місця розташування споживача електроенергії і його віддаленості від трансформаторної підстанції. Так можна очікувати перевищення напруги у споживачів, розташованих близько до трансформаторної підстанції. І відповідно неприпустимо низьким воно буде у вельми віддалених споживачів. Перепади бувають як сезонними, так і більш частими – добовими. Так підвищене споживання електроенергії в зимовий період призводить до зниження напруги в мережі (часом аж до 150 В), що в свою чергу погіршує умови експлуатації електроприладів і сприяє повільному виведенню їх з ладу. Найгірший з варіантів – аварійна ситуація з обривом або обгоранням нульового проводу в електрощитовій або на трансформаторній підстанції. Таке явище може призвести до різкого збільшення напруги у споживачів, іноді до 400 В!
СТРИБКИ НАПРУГИ В МЕРЕЖІ
ВІДГУКИ

 

Адреса: с. Білогородка ЖК " Білий шоколад Center " вул. М. Величка 10Б, оф. 22 Пн.-Пт. 9:00 - 18:00 (096) 022-44-33 (073) 022-44-33 info@uip.net.ua
Головна
Про компанію Інтернет
Телебачення Відеонагляд Системи безпеки
НОВИНИ
 АКЦІЯ! ﷯Для участі в акції необхідно запропонувати вашому другу, який ще не підключений до мережі «UIP optic» приєднатися до числа абонентів нашої мережі. Ви можете порадити найкращий для його потреб тарифний план інтернету. Потенційний клієнт подає заявку на підключення до мережі «UIP optic», використовуючи будь-який зручний спосіб: по телефону або заповнивши електронну форму на сайті. При реєстрації заявки клієнт повинен повідомити, що він підключається за рекомендацією свого друга, який вже є абонентом мережі «UIP optic». При цьому необхідно вказати адресу підключення і ПІБ друга Після підключення і підтвердження факту оплати послуг, на Ваш рахунок відбувається автоматичне зарахування грошового бонусу в розмірі місячної абонплати. Це дозволить користуватися сплаченими послугами довше, тобто тривалість розрахункового періоду буде збільшена на один місяць. Кількість наведених друзів не обмежена. Більше друзів - більше бонусів.
ШАНОВНІ АБОНЕНТИ! ﷯Іноді, при заблокованому Інтернеті, виникають труднощі при оплаті в особистому кабінеті якщо банківська карта випущена іншим банком ніж Приватбанк. При підтвердженні оплати може йти перенаправлення на сторінку Вашого банку до якої у Вас немає доступу через заблокований Інтернету. В даному випадки рекомендуємо: 1. Поповнювати рахунок до блокування Інтернет; 2. Скористатися кредитом, отримати доступ в Інтернет на три дні і за цей час оплатити абонплату. Не активуйте, будь ласка, кредит якщо не плануєте вносити абонплату в поточному місяці - це не вигідно Вам. У випадки несплати кредиту протягом трьох днів, доступ в Інтернет буде заблокований, а з Вашого особистого рахунку будуть повернуті кошти в розмірі отриманого кредиту, тобто списана абонплата за поточний місяць; 3. Спробувати зайти в особистий кабінет з іншого інтернету (наприклад мобільний) і спробувати провести оплату. З повагою, адміністрація UIP.
﷯ з нас повсякчас натрапляє на таке явище, як перепади напруги в електромережі. В ідеальному випадку напруга в мережі повинна мати значення 220 В, частоту – 50 Гц. Державні галузеві стандарти допускають коливання напруги в мережі при нормальних умовах ± 5%, граничні коливання – до ± 10% від номінального значення. У реальності ці умови практично ніколи не виконуються. І не лише тому, що електромережі настільки недосконалі і мають дефекти. Об'єктивно, напруга в мережі залежить від місця розташування споживача електроенергії і його віддаленості від трансформаторної підстанції. Так можна очікувати перевищення напруги у споживачів, розташованих близько до трансформаторної підстанції. І відповідно неприпустимо низьким воно буде у вельми віддалених споживачів. Перепади бувають як сезонними, так і більш частими – добовими. Так підвищене споживання електроенергії в зимовий період призводить до зниження напруги в мережі (часом аж до 150 В), що в свою чергу погіршує умови експлуатації електроприладів і сприяє повільному виведенню їх з ладу. Найгірший з варіантів – аварійна ситуація з обривом або обгоранням нульового проводу в електрощитовій або на трансформаторній підстанції. Таке явище може призвести до різкого збільшення напруги у споживачів, іноді до 400 В!
ВІДГУКИ
Адреса: с. Білогородка ЖК " Білий шоколад Center " вул. М. Величка 10Б, оф. 22 Пн.-Пт. 9:00 - 18:00 (096) 022-44-33 (073) 022-44-33 info@uip.net.ua
Головна
Про компанію Інтернет
Телебачення Відеонагляд Системи безпеки